.....

Sådär då har jag precis fått i mig lite middag. Idag blev de potatisssallad, kyckling o squash riktigt gott va det och mätt som fan blev jag kan jag tala om. Ska strax köra dagens andra styrkepass men måste smälta maten lite först annars spyr jag utan tvekan..
Annars....
Har spenderat eftermiddagen på CC en sväng med Yosefine o Maria, jag gick dit för att få min dagliga powerwalk så blev en kvarts powerwalk o nu är jag helt slut.
När vi va klara där åkte vi vidare till Bunnpris o handlade för att tillsist landa här hemma o sitta o snacka en stund, mycket trevlig dag må jag säga!

Snart kommer nog familjen hem också har ingen anning om jag ska sitta barnvakt ikväll eller inte det är sånt som återstår och se.
Hoppas er Torsdag varit lika bra som min!

Kärlek♥

Dagens middag (tips)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0