Färdig städat!

Som ni vet vid de här laget så har jag storstädning på Fredagar vilket gör att bloggen alltid brukar få lida de första 6 timmarna jag är vaken...
Har ialla fall precis blivit klar, känslan när hela huset är färdig städat går inte att beskriva den är så bäst helt enkelt! Men trött är jag, trött som tusan..
Ska snart köra mitt 2:a styrkepass , men måste piggna till lite först med hjälp av en kopp kaffe..
Agnes kommer nog snart hem också och då blir de barnpassning för ikväll ska föräldrarna bort så då blir det jag som ska lägga henne, alltid lika spännande och se om hon tänker lyssnar på mig o gå o lägga sig i tid hehe.
Får besök av Yosefine ikväll också hennes sista helg på norsk mark nu innan hon flyttar hem igen, tråkigt tråkigt jätte tråkigt! Men vi ska umgås hela helgen o ett par dagar nästa vecka så man får ta vara på tiden o ha kul. Som jag brukar säga man får leva i nuet o inte tänka för mycket på allt dåligt! Förresten kan ju tala om att vi ska äta tacos ikväll! GOTTTTT!

Förresten är det någon som fattade om Christian i BB är bög eller inte?
vilket chock jag fick när hans "pojkvän"? kom in i huset under freeze, tease o release:n .... men när jag tänker efter så är han rätt bögig till sättat, alltså inget emot vill bara veta är fortfarande i chock ;)

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0