Fredag den 13..Ohhhh"No"

Fredagen den 13, Helt okej för att vara en såkallad "otursdag"
Ursäktar för sen uppdatering!

Dagen började klockan 7 som vanligt upp o fixa matpakke till Agnes o skicka iväg henne till skolan, sedan var det dags för den tradionella Fredagsstädningen av hela huset som sker varje fredag o precis samma sak som ska göras, rätt uttjatat men jag är ju faktiskt här för att jobba.
Men innan städningen satte igång fick jag i mig lite frukost blev knäckebröd, citronvatten o en kopp kaffe samtidigt jag kollade gårdagens avsnitt av Big Brother helt klart en bra uppladdning.
Städade mellan 08:30- 13:00, snyggt o fint är det nu, och efter städningen var klar kallade solen så spenderade de närmsta 3 timmarna ute på terassen med träning o solning för att fortsätta på min snygga bränna jag fått, vill ju vara sådär jämn o fint brun o någonlunda vältränad till den dagen då balklänningen ska på igen! Det närmar sig:)

Nu har jag ialla fall slutat för dagen, ska bara slänga in den färdiga tvätten i torktumlaren sen tar jag kväller och den ser ut att bli väldigt lungn vilket på ett sätt är skönt men på ett annat är långtråkigt. Datorn,tv:n o ni som inte ska ut får roa mig helt enkelt!
I övrigt i helgen får jag se vad som händer på Söndag blir det iaf en träff med Emilia för att fika o snacka massa skit!

Ne dags att ta på sig badkläderna och sedan bege sig till familjens swimingpool för träning genom att simma ett par längder! Älskar poolen, bästa träningen helt klart!
Kärlek♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0