Hockey o BigBrother

Sitter fort. och gör absolut ingenting...Kan det inte sluta regna så att jag kan ut och powerwalka åtminstonde? Tydligen inte! Jäkla skit väder helt enkelt. Går och lägger mig en stund....
Emilia hörde nyss av sig och undrade om jag ville gå på bio ikväll vilket jag givetvis ville men gick veerkligen ingen bra film o nu får jag inte tag på henne för min mobil har slut på pengar....Ska fixa med det imorgon.
Suck...
Hur som helst...Bakade nyss muffins och ställde mig frågan varför? Får inte hålla på äta massa sådan skit så dom hamnade i frysen med en gång, bra där! Lagade även middag nyss ,Cous Cous o bacon blev det, helt okej söndagsmiddag om ni frågar mig.¨

Annars har väl kvällen inte sådär jätte mycket att bjuda på förutom att det är hockey och big brother som gäller. Och nej jag gillar inte käpparkrig men när Sverige spelar måste man ju bara titta? Eller har jag fel nu! Nee man ska stötta sig landslag anser ialla fall jag..Och idag är det faktiskt final :)

Kärlek o Respekt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0