Livet är bra på alla sätt och vis!

Tisdagskväll, Har som jag nämnde i tidigare inlägg inte gjort sådär jätte mycket idag vilket har varit skönt!
Agnes mormor va besök tidigare idag, väldigt trevlig var hon ska jag tala om för er, och maten jag lagade verkade de också väldigt nöjda med! Bra dag helt enkelt.
Har ägnat kvällen till att tvätta lite av mina kläder, konditionstränat o styrketränat samt suttit barnvakt, en helt klart godkänd kväll må jag säga.

Har även blivit bjuden på bal den 11 Juni och då ingen studentbal utan här pratar vi en häftigare bal ;) så ska såfort jag får chansen höra med min värdmamma om jag är ledig den helgen, skulle vara underbart kul att få gå på bal igen och  att få  använda sin balklänning igen, Allas tjejers dröm ju!
Så håll tummarna nu att jag är ledig!!

Nee ska krypa ner under täcket är sjukt trött!
//S

Som bästaste Simone skulle säga, DAGENS FACELOOK :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0