Segervrålet!

Kvällen har varit toppen, började med att jag o Yosefine handlade oss lite mat på Meny, blev kyckling köttfärs,grönsaker o fullkorns bröd samt lite jordgubbar o vips så hade vi gjort våra egna hamburgare o t.om en smarrig efterrätt till det, Jordgubbar! Underbart gott.
Satt o små kollade lite på tv under maten o i väntan på att Eurovision skulle börja, hann kolla på både Fyra bröllop o Herr o fru, riktiga höjdar program ,eller?hahha
Hur som helst...Efter en riktig seg genomgång av både bra o dåliga låtar var det äntligen dags för resultatet av vilka 10 länder som gått vidare ...Land efter Land räknades upp o tillslut var det bara en plats kvar o det var precis då när vi hade gett upp hoppet dom säger SWEDEN!
Synd att vi inte spelade in, för ni skulle sätt mitt o Yosefines spontana segervrål, Det var mer än magiskt ska jag säga er , helt galet!

Eric Saade gjorde också väldigt bra ifrån sig , trotts att han bara fick smälla en glasruta! haha

Hoppas er Torsdag har varit bra, Imorgon är det Fredag o då väntas det städning efter det tar jag helg o helgen blir lugn, skönt det med :)
Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0