Sjukt seg Söndag.

Fortfarande galet kär i min nya bikini hade hoppats på att få använda den idag och ligga ute i solen och jobba på färgen! Men ikke det, vädret är skit tråkigt regnet öser ned och mitt kylskåp är tomt!, Ingen bra Söndag det här inte.
Har verkligen inget bättre för mig idag så passade på att jobba lite, har strykit kläderna som låg i strykhögen och nu väntar jag på att lakanen ska bli klara i tvättmaskinen. Lite jobb idag innebär inte lika mycket slit imorgon! Helt klart smart tänkt av mig.
Dagen har faktiskt inte så mycket mer att erbjuda ska bara slappa och träna idag. Sen ikväll blir det givetvis Big Brother live på webbtv:n och ha ångest över att det är Måndag imorgon, men är ledig på Tisdag igen då det är 17 mai dvs Norges nationaldag! Då blir det stort kalas, trevligt:)

Annars, Gårdagen bjöd på Eurovision song contest, var galet spännande då Eric faktiskt ledde ett tag men slutade på en tredje plats, det var helt okej faktiskt, vi ska vara nöjda!
Jahaja, nu har jag inte mycket mer vettigt att skriva för tillfället!

Hoppas er Söndag blir galet bra!
Kärlek♥
Slappt utseende.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0