Tråkig Söndag..

Då var det Söndag igen, Helgerna går alldelles för fort nu förtiden tycker jag...
Dagen erbjuder inte mycket då det regnar, blåser och är jätte trist ute här i Norge, så ligger fort. i sängen kollar just nu Pirates of Caribbean- On stranger tides, Bra är den kan jag lova er!

Gårdagen bjöds på Oslo, åkte in vid 3 tiden med Yosefine och så gick vi lite i affärer och så, hittade en grymt snygg hatt som jag antagligen ska köpa nästa gång oslo kallar på oss, är fortfarande galet kär i den. Men igår hade jag verkligen shoppingförbud då jag handlat för mycket på sista tiden..
Hur som helst...Vid 5 tiden mötte vi upp Sandra o hennes kompis hemifrån som hette Matilda och så gick vi till Egon o åt jätte god mat o satt o snackade i flera timmar , riktigt trevligt hade vi.
Efteråt gick jag o Yoefine o köpte lite godis för att sedan bege oss till bussen o åka hem till henne, där spenderade vi först lite tid med hennes värdfamilj som också bjöd på mat, jag va egentligen jätte mätt men det luktade så himla gott så blev en bit där med. Väldigt trevligt hade vi.
Efter maten blev de film o godis och det avslutade vår Lördagskväll innan Yosefine skjutsade hem mig snäll som hon är.
Bra Lördag helt enkelt!!

Kärlek♥

Gårdagens Outfit



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0