Träning, träning o denna träning!

Seg som tusan idag..
Har ialla fall gjort klart dagens arbetessysslor känns bra. Hade ju dock inte sådär jätte många så att säga. Har även hunnit med simmningen och en timmes powernap , känns både skönt o välbehövligt. Nu återstår bara eftermiddags styrkepasset som jag ska köra alldelles strax o kvällspasset samt en powerwalk, men har ett par timmar på mig innan Agnes kommer hem så hinner det lite senare.
Nu sitter jag o njuter av min eftermiddagskaffe som jag tyckte att jag förtjänade, har även hört att kaffe gör en mätt, vilket är bra då det lätt blir att man småäter när man inte har något att göra så bättre att sitta o smutta på kaffe tills det är dags för middag.
Great idea!

Glömde ju skriva att jag pratade med min chef på mitt gamla jobb igår alltid lika trevligt att vi fortsätter hålla kontakten och kul att höra att de saknar mig=)

Dags att träna
/Ciao ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0