Tropical!

Har spenderat dagen med Yosefine, eller rättare sagt gör det fortfarande.
Men förmiddag ägnade vi åt att springa runt i affärer på CC, hittade sjukt mycket fina grejer jag ville ha men plånboken sa att jag får vänta! Fick i alla fall med mig Sololja o Aftersun bodybutter hem.
Efter att vi var klara åkte vi hem till mig o hämtade lite grejer för jag ska sova här inatt då hennes familj är borta..
När vi väl kom hit o la oss ute ett par timmar för att förbättra brännan! Sololjan skötte sitt jobb kan man säga. Nu sitter vi inne tar det lungt o ska väl om en stund börja med maten.
Kvällen blir att chilla o trycka i sig massa godis, Helt okej Lördag må jag säga!

//S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0