Ungar! jag säger då det...

Efter att ha varit pigg hela dagen så kan jag säga att jag är allt annat än det nu...Efter att ha suttit barnvakt åt Agnes o hennes kompis Iris är jag helt slut.
Allt från mat som inte ville ätas men tillslut åt:s upp, till att skvätta ner mig inne i pool rummet ..Ja det har åtminstonde varit en händelseriik eftermiddag!
Att ett litet kex kan göra så ungar helt plötsligt lyder en vad man en säger haha, Älskar mitt jobb ska jag tala om för er.
Fick en timmes lungn o ro nu. Min värdpappa är ute på lekplatsen med ungarna, dom dyker väll upp om en halvtimme igen men då ska Agnes gå o lägga sig och sen blir det bara att sitta barnvakt fram tills värdpappan kommer hem igen!
Blir en chill kväll helt enkelt men kan vara sköönt det med ibland..

Kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0