24 maj, 1 Månad!

Godmorgon, Tisdag 24 Maj innebär mycket bla. 1 månad till midsommarafton, 1 månad till min tjugonde födelsedag o mindre en 1 månad tills jag befinner mig hemma på semester hos alla saknade!
Mycket bra nu...
Nästa vecka kommer mamma o pappa ska bli kul som tusan att få besök av dem för första gången, visa dom runt på saker o ting, hoppas verkligen vädret blir bra också så att dom får se Oslo från sin bästa sida.

I övrigt händer inte så mycket, håller på att tvätta idag, även mina egna kläder. Känns bra att jag ligger före med allt så jag inte har tusen grejer att göra i slutat av veckan.
Även ikväll blir det till att sitta barnvakt åt Agnes, Kul Kul =) Tja annars har jag väl inte så mycket att bjuda på för tillfället!

Dagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0