80 år eller bara trött???

Fredag, Skulle vart hos Yosefine ikväll egentligen men snäll som jag är ställer jag upp på att sitta barnvakt då mina värdföräldrar skulle på någon middag om jag fattade det rätt.
Så blev til att ställa in kvällens planer o nu sitter ensam framför datorn med lite kaffe o choklad, Vet att jag borde skippat chokladen, men kännde att jag fick unna mig den då jag kan skippa godiset imorgon o bara köra på jordgubbar istället! Helt okej kväll ändå..

Annars,dagen har varit intensiv har inte haft mer än en halvtimmes lugn o ro idag. Började med att jag fick börja klockan 6 imorse (en timme tidigare än vanligt)skulle ta hand om Agnes då min värdmamma var bortrest! Städade mellan 8-13, gjorde mig iordning o va klar för att bege mig till banken vid 14 men mitt i alla kom min värdmamma hem så pratade lite o planerade med henne, kom iväg till banken för att hämta mitt bankkort vid halv 3, handlade på vägen hem.
Hann precis packa in alla varor innan det var dags att stryka o lägga all ren tvätt på sin plats, när det var klart kom Agnes hem då var det matlagning o barnpassning som gällde till klockan 19..Hann laga mig lite tacos ,åt, sen dags för barnpassning igen o ja här sitter jag trött o utsliten en fredagskväll..Känner mig som en gammal kärring på 80 år för ont i kroppen har jag också, SUCK!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0