Tropical exotic body butter

Jag gillar inte alls känslan av att ha spenderat alldelles för många timmar ute i solen, Kroppen är brun men den svider som tusan...Kändes åtminstonde lite bättre efter en dusch o  insmörjning med tropical exotic body butter! Vad lite kräm kan göra så att man känner sig snäppet fräschare o piggare!

Hur som helst.. Dagen har jag spenderat hemma hos Yosefine där jag också sov inatt, åt frukost runt 12 tiden sen låg vi ute o jobbade på färgen fram till 4 tiden ungefär, pratade o åt glass. En bra söndag om ni frågar mig! Lite sådär lagom chill o slappt.
Och snäll som Yosefine är så skjutsade hon hem mig vid 5 tiden så jag slapp t.om ta bussen! När jag kom hem lagade jag mig lite mat, sen märkte jag att huvudvärken började smyga sig på så tog en tablett o gick o la mig ett par timmar , vaknade runt 8 tiden igen o nu sitter jag här utan huvudvärk o inväntar Big Brother Live sändnigen.
Bra Söndagskväll, Imorgon är det Måndag o massa mer jobb som väntar, Suck!

Kärlek ♥

Bild skulle varit här, Men blogg.se krånglar..Dyker upp senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0