Pw på ingång.

Godmorgon!
Eller tja vad man nu ska säga. Ni flesta har säkert vaknat nyss, själv har jag varit vaken sedans 04:20 då jag jobbat morgonpasset i frukosten.
Gick väldigt bra, bättre än vad jag trodde. Kom ihåg de mesta så det flöt på!
Fick sluta klockan 10, så blev hem o sova o vaknade precis. Skönt att ligga o dega lite i sängen vill jag lova! Nu ska jag börja plocka fram lite grejer inför resan imorgon, sen blir de powerwalk innan jag ska möta upp min chef samt Melvin för en fika på Kullzenska! Trevligt.

Nu blir de på med träningskläderna o ut på Pw jag missade imorse pga jobb!
"pusS o smeK"

Träningskläderna sitter nu där dom ska, dags att aktivera musklerna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0