vArNinG hög PULS!

Efter stor varning för hög puls efter dagens första stenhårda konditionspass blev de priotera hälsan först och därmed avbryta passet efter en timme och skippa kvällspasset.
Kroppen gör ont, riktigt ont! Har en grym träningsvärk i både mage ,armar o rygg efter ett dubbelt pass igår. Men det känns riktigt jävla gutt , då vet jag att jag gjort saker o ting rätt.
Imorgon är vilodag, vilket jag faktiskt är rätt glad över, det behövs och min hosta får lägga sig lite o mina muskler ska få vila.

Annars...
Har inte gjort sådär jätte mycket vettigt idag faktiskt, letat lite efter träningshandskar, sprungit med mamma på stan,lagat mat, kollat idol, varit oehört olycklig och tagit en kvällspromenad med mamma, det behövdes, skönt att få prata av sig. Det är bra att ha mamma ibland, de är en sak som är säkert!
Nu sitter jag i sängen, ska snart orka tvätta av mig sminket o krypa ner, något saknas ..Någon som håller om mig.
Ja jag är så förbannat trött på singellivet nu. Men tyvärr finns de inte många vettiga killar här i Kalmar som är tillräckligt mogna ..Och då säger jag inte alla utan MÅNGA!

"pusS o smeK"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0