Goodnight!

Härlig kväll.
Började med att följa med mor o far till maxi o storhandla. Dök ner 1 o en annan grej jag ville ha i kassarna, som vanligt. hehe.
Kom hem laga mat.. Potatisgratäng, korv och ett bärg med sallad. Gott och välbehövligt för jag var sjukt hungrig!
Satte mig och pluggade lite på Fas B, två poäng ifrån godkänt bägge gångerna. Attans också, vill så gärna bli klar nu nu nu nu! Men snart...
Väl färdigpluggad hjälpte mamma mig med att deklarera både här hemma i svergie och i Norge, pengar..Ja tack;) Tog en lång kvällspromenad i min ensamhet, var skönt att få gå lite för sig själv och tänka på allt mellan himmel och jord.. Jag kom fram till att jag var oehört lycklligt lottad och att jag har världens finaste pojk..

Mamma hade lovat kaffe klart när jag kom hem. Var det klart tro ni? ehm..Nae, så fixade iordning det också, bullar till mor o far , frukt til mig.
Kvällen slutade med att lägga sig ner i sängen, koppla av och vara dö nervös inför imorgon. men de blir bra. Riktigt bra:)
Dags att se finalen i Top Model Svergie.
Godnatt, Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0