Holland!

Hej från Holland!
Befinner mig just nu på hotellet i Amsterdam. Kom fram igår klockan 21.30 o är här för att fira mamma som fyller hela 50 år idag:)
Började dagen med en sjukt god hotellfrukost, vidare in till city där vi besökte många spännande sevärdigheter o åt i drack gott! Har verkligen haft en kanon dag , hoppas mamma tycker lika så.

Kom nyss tillbaka till hotellet så jag har precis tagit mej ett långt o varmt bad. Skönt o välbehövligt!! Har sjukt ont i fötterna, blivit mycket gående idag.
Nu ska jag krypa ner under täcket, det är en ny dag imorgon o på Söndag beger vi oss hemmåt mot Sverige igen;)

De va en liten kort update om hur jag har de här.
Puss<3

Grattis på 50 årsdagen mamma!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0