Mysig Påskafton!

Haft en kanon Kväll hemma hos älsklingen med föräldrar! Fantastiska människor ska ni veta.
Började med mat, påskbord gott vare. Blev spela lite geni och jag kunde otroligt lite frågor, ganska oanmälbildad som jag är hehe! Körde 2 omgångar o andra gången gick ju bättre än första iaf hehe.
Äppelpaj o kaffe till efterrätt sen ett parti kortspel och nu kom jag nyss hem. Super mysig kväll! Tack för de:)

Annars har jag inte gjort jätte mycket idag. Va en sväng på stan med mamma, gick i tränade 30 min kondition o bara tog de allmänt påsk lugnt med mina föräldrar!
Nu ska jag släcka o gå o lägga mig, medans ni andra ungdomar är ute och super sig äcklig fulla o har sig ställer jag klockan på 9 för att hinna med morgonpasset på gymmet! Det ni.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0