Onsdag...

Onsdag.
Sitter här och har just precis sökt 7 olika jobb, kanske kan få något om jag har lite tur med mig! hehe.
Blir ett kort inlägg här nu då det är sjukt varmt , solen skiner rakt in på mig...
Hur som helst. Hann inte blogga igår, började dagen med att umgås med kärleken, drog hem bakade bullar, cookies och bröd.  Brödet blev dock åt helvete men men får göra nytt imorgon. Var något GI-bröd grejs...
Drog till gymmet när jag var klar med allt dvs vid 4, körde kondition/Mage/ben. Gött som fan! Mötte upp bror direkt efter och gick bort till Nordic o solade 20 min. Skönt, nu är man lite brun igen. Höhöh!
Direkt hem igen, käka, baka paj till M, J o M de kollade champions Leauge. Drog dit vid halv 8 o lämnade den, drog hem igen o sov här inatt.

Vakna med världens huvudvärk idag. Fruktansvärt. Men kunde somna om igen och vakna vid 9 utvilad. La mig o käka frukost, havregrynsgröt o rågbröd medans jag kollade gårdagens missade avsnitt av BB. Sjukt roligt nu, lite action så att säga.
Hamnade här och har precis sökt klart alla jobb och mailat lite viktiga personer. Nu ska jag fixa till mig och bort o köra 30 min kondition på gymmet. Vilodag idag, men kan inte hållka mig borta, så får bli lite kondition helt enkelt, det kan man inte få för mycket av!

Kvällen bjuder inte på så mycket, vet ej om jag ska bort till M eller inte. Han skulle höra av sig efter träningen. Dubbelpass idag!
Puss <3

p.s Jag tycker att alla borde veta att jag har världens finaste o underbaraste pojk !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0