Piercing!

O efter många om o men är den på plats! O jag tillhör nu fjortiseliten!!!!!
Efter en stor vilja men väldigt lite mod så har jag alltid velat fram o tillbaka om jag verkligen ska göra en Piercing i navlen. Men när jag nu hade en tjatandes pojkvän som bara älskar de så kände jag lite ;nu fan gör jag de:)
Och... Såsom jag gått o vart orolig. Nu äntligen är den på plats o de gjorde nästan inte ont ,bara lite. Puh ...
O hu så snyggt de blev! Tack Nikila.

Annars har jag inte gjort jätte mycket idag,träffat mannen , pluggat körskoleteori o umgåtts med Sara! Mycket mysig torsdag. Nu ikväll/inatt är älsklingen i Malmö o laddar upp inför morgondagens match. Hejjahejja. Men ack vad jag saknar att ha honom bredvid mig!
De va allt. Godnatt<3

Magiskt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0