Söndag.

Pigg!
Började dagen att vakna upp hos världens finaste man. Åt frukost , skrev handlingslista innan han begav sig på träning och jag hemmåt för att sedan dra vidare till Hansa City med mor i far:)
Givetvis körde jag, bra gick det också! Jag handlade inte något särskilt , bara pappa som gjorde hehe.
Drog vidare till maxi storhandla åt älskling . Blev 2 fulla kassar !

Gick o tippa när jag kom hem , eller ja följde rättare sagt med M som sa att jag fick ta ut ett topptips, hu vad glad jag blev för idag ska det vinnas stålar;)
Laga lunch, korv o stuvade makaroner och nu sitter vi o kollar travet samt fotboll, wiiii!
Dags att va lite social. Puss<3

Mitt tips idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0