Alla <3 dag börjar ju "bra"...

Lagom ledsen, känner mig lagom värdlös o fattar ingenting.
Det är min start på alla hjärtans dag det!
Och nu fattar ni säkert ingenting...Vill heller inte berätta utan de som jag litar på o de som har frågat har jag sagt vad de handlar om till. Inget allvarligt men de tar fruktansvärt  mycket på ens självförtroende just nu.
Hur som helst...

Hoppas på att dagen ska bli bättre, Nanna kommer snart hem hit för en kaffe. Kanske en liten lunch med. Vi får se!
I eftermiddag blir de till att gymma o plugga körskola, söka jobb o ringa arbetsförmedlingen. Ikväll kmr M hem hit, ska bli spännande;) hehe.
Nae dags att ta tag i saker o ting.
Puss <3

Dagens humör för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0