Lördag..

Godkväll.
Lördag, traditionell utgångsdag men inte för mig idag. Har dels huvudvärk sen är jag trött o ska upp tidigt imorgon, åker härifrån halv 9 för ska på Spa-dag med mammsen!Mysigt.
Har inte gjort jätte mycket vettigt idag, va på Hansa city en sväng med brorsan, han behövde lite nya grejer och då fick hans otroligt snälla söta o snygga lillasyster givetvis följa med som smakråd, och med hem fick han ett par nya skor, en skjorta samt e kofta. Otroligt snygga grejer må jag säga..

Hela eftermiddagen har jag spenderat åt Paradise hotel Norge, inne på finalveckan, samt kollat torsdagens avsnitt av BB o bakat äppelpaj. Ska bort o käka nu ikväll o till efterrätt bakade jag min specialité;)
Nej, ska nu bege mig..
Hoppas ni får en toppen kväll, och kära vänner som ovänner; Ta de lungt, sup inte för mycket , ligg lungt o gör inte något som jag inte skulle gjort.
Adjö! <3



Bild fr. Onsdagens utgång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0