Måste vart -25 inatt.....

Fruktansvärt sliten och fruktansvärt efterbliven idag.
Fy helvete vad trött jag är.
Hade en kanon kväll igår. Började med middag här med tjejerna Sara,Nanna o Agnes, blev Tacos i skål o glace au four till efterrätt. Blev såkallad MK!

Drog vidare till Eddie på förfest runt 9, va lika trevligt som vanligt.
Runt 11 tiden drog jag o Nanna vidare till The Sign där de va sjukt kul,Drog till Oleary´s efter många om o men vid 2, sedan blev de häng på corner där vi också som vanligt träffa på magiska människor!

Tja, min gårkväll i stort sett.
Sluta med att jag o Nanna däcka hos mig 05.00 innan dess höllt vi på dö, de måste minst vart 25 minus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0