...Träningsvärken från helvetet.....

Då va även Tisdagen avklarad.
Haft en toppen dag idag med. Bloggade ju lite tidigare om vad jag gjort o vad som hunnits med. Efter senaste inlägget jag skrev har jag hunnit med sola,plugga,shoppa, stan med Sara, käk på 4 Kök, o Vipkväll på Make Up Store. Trevligt!
Nu sitter jag här och kopplar av med en kaffe i handen. Är sjukt trött, hoppas på att kunna sova inatt och inte vakna 300 gånger. Inatt blev det inte alls mycket sömn pga fruktansvärd smärta i hela kroppen. Inte roligt  alls...
Har fortfarande lika ont, men håller tummarna för det!

Ska snart cykla bort till kaggensgatan för lite bigbrother häng. Annars bjuder kvällen inte på allt för mycket.
Puss på er <3

Dagens mig:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0