Den omtalade.....

God eftermiddag.
Haft en bra dag,städning av rum , lunch med mamma o en kaffe hos Marcus! Sammanfattar detta bra,riktigt bra.

Tänkte snacka outfit här o sånt nu! Blev en tradionell kavaj, jeans o linne dag idag. Både stilfullt i fruktansvärt snyggt om ni frågar mig själv. Köpte nya jeans igår, blåa.. Inte ofta de händer kan jag lova. Insåg helt plötsligt att jag köpt ett par magiska jeans. Fick en riktigt bra stjärt i dom kan jag lova, lite nästan sådär så att man blir kanon nöjd med sig själv.
Mamma frågar om det är något fel på mig när jag speglar rumpan hela tiden o svar ja... Jag är mentalt störd... Tack för mig!

Tack för du läste mitt meningslösa inlägg;)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Ser mycket bra ut! =)

2012-01-03 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0