HEjdåååå

Lagom arg idag. Är arg på allt, verkligen på allt utom på Sara! Så är det. Sitter här, har sökt mängder med jobb idag, ska fortsätta senare. Har även varit duktig o plockat in o ur diskmaskinen, läst körskoleboken o klagat på människor i telefon till en vän. Helt okej Måndag ändå, ska inte klaga allt för mycket faktiskt. Ska snart in en sväng till stan för att möta upp Sara, käka något o sedan dra oss bort till Malkars för ett långt styrkepass som innehåller Rygg,axlar, triceps o biceps . Ialla fall för min del. Ska köra slut på både Sofia o Sara idag hehehehehe, Elak är jag, jag vet! Det är väll ungefär vad som händer idag, ska börja klä på mig o dra mig mot stan för att köpa träningbok! Nu smsade Sara.... CAIOOOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0