Ingen rubrik

Och så var de det där med att hinna blogga ja. Hann inte igår, gjorde för många bra saker helt enkelt.
Började med att mamma väckte mig kl 09, helt död va jag kan jag lova, men frukosten stod serverad o det gick inte att motstå att kliva upp. Gick i gjorde sig iordning för att sedan ta en tripp till Öland samt till Modehuset med mamma o bror där de blev ett par jeans köpta samt en såkallad gofika ;)

Blev åka hem en snabbis o vidare in till Stan för att möta upp Simone på en kaffe o lite shopping!
Fick med mig 1 tröja, 1 poncho, 1 klänning, 1 ring o ett par skinnbyxor. Nöjd må jag säga!
När jag väl va hemm igen blev det middag, körskole plugg o träning.
Bra start på veckan!!

Puss på sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0