1 år sedan jag flyttade!

1 år sedan jag flyttade o bosatte mig i Norge ett halvår framöver.
Jag minns denna dagen som igår.
Mamma o pappa skjutsade upp mig, vid denna tiden hade jag sagt hejdå och var beredd på att börja om , börja om på ett nytt liv där jag hade stora förhoppningar om att utvecklas som människa.

Det var den 7 mars 2011, jag anlände till Norge 10.30, med stora förväntningar om hur min värdfamilj skulle vara. Jag möttes av familjens privata chafför o vaktmästare. Han välkommnade mig väldigt bra och såg till att jag stormtrivdes redan från första stund.
Jag fick runt 16 tiden träffa min värdfamilj, hur underbara människor som helst. Och lilla Agnes. Hon var väldigt blyg men ändå så himla underbar unge redan från första stund. Visst  hade hon sina dåliga dagar hon med. Men hon blev väldigt snabbt som en lillasyster för mig!
Att de redan gått ett år sedan jag flytta känns overkligt.  Och idag........
Idag sitter jag här lyckligare än någonsinn och ser tillbaka på detta som ett minne för livet.

Jag kommer snart till Norge o hälsar på er<3
Jag saknar er, speciellt dig Agnes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0