Lördag.

Sol,Sol o Sol.
Magic väder här i Kalmar idag!
Vart ute nästan hela dagen. Började med att jag o min käraste ställde klockan tidigt då vi bestämmt möte med mamma o pappa utanför stadshotellet för att börja dagen med en stor god hotellfrukost. Var riktigt mysigt!
Gick på stan efteråt men jag gav upp ganska så snabbt då jag märkte att M definitivt inte hade någon lust att springa o affärer o leta kläder med mig. Typiskt killar-.-
Drog hem till mig istället, chillade och sen kom mamma o pappa hem så då gick vi ut o gick en långrunda med dem. Nu sitter jag hemma i lägenheten hos M o väntar på att han ska komma hem. Han är o tippar .
Ska dra hem till mig o laga lunch såfort han kommer, sen ska tydligen min fina o pappa ha fotbolls Lördag o hoppas dem vinner massa pengar. OJ vad kul tänker jag.......
Får se lite vad som händer i eftermiddag. Är sugen på att hitta på något sköj!!!!!!!!!!Inte sitta inne o kolla fotboll hehe.

Nej nu får han komma hem.
Förresten har jag fått någon form av ryggskott. Iaf en muskel i kläm, sinnes sjukt ont..
Skriver nog ett litet inlägg ikväll om jag får tid.
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0