Söndag.

Godmorgon.
Antagligen har 70 % av mina läsare inte vaknat än. Antingen ligger ni hos gårdagens uppraggade ligg eller så ligger ni helt utslagna o tänker "varför drack jag så mycket igår för, vad hände?"...
Själv vakna jag redan vid 9 idag, låg o drog mig en stund o läste tidiningen på¨internet, och givetvis handlade allt om melodifestivalen. Så drog på mig träningskläderna istället och gav mig ut på en lång promenad, sjukt härligt väder och sjuk lungt ute, knappt en människa. Lugn Söndag i Kalmar stad helt enkelt.
När jag kom hem var frukosten färdig, havregrynsgröt med banan o kanel. Kan inte bli så mycket bättre.

Nu hamnade jag här, ska snart städa rummet samt dammsuga lägenheten. Efter de blir det en runda på stan o se om jag hittar en ännu snyggare vårjacka än den igår. Annars blir de nog till att köpa den i veckan.
Ska även kika efter ett par skor, jeans samt något annat läckert!
Vi får väll se hur långt jag kommer.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0