Torsdag ....

Godmorgon Godmorgon!
Börjar med att tacka folk för igår, trots att majoriteten vart emos, ... och idioter så vart det kul en stund. Men kvällen slutade tidigt, redan runt halv 1 drog vi oss hemmåt.
Skönt att komma hem i tid ibland också kan jag lova.
Vaknade redan vid 9 idag, inget ovanligt, gör jag i princip varje dag. Men hursom helst. La mig och kollade på gårdagens missade avsnitt av BigBrother, drack kaffe och njöt av livet helt enkelt.
Fixade med lite foton från gårdagen, och nu snackar jag lite med M från cypern. Dem verkar ha extra bra väder idag. Kuuul-.- höhö...

Ska strax gå upp o käka lite, blir en sen frukost. Havregrynsgröt, macka o juice.
Dags att skypa med M  nu så hinner inte skriva så mycket mer .
Puss <3

Gårdagens outfit:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0