Tillbaka!

Tillbaka till verkligheten igen efter en fantastisk weekend i Amsterdam. Hade 4 kanon dagar med familjen o mamma va mycket nöjd med sin 50 årsdag:)

Kom hem i söndagsnatt, igår blev de jobb o på kvällen blev de mys med M så jag lagade baconinlindad kycklingfilé med klyftpotatis till huvudrätt o jordgubbar till efterrätt.. Så blev en lugn Valborg men de va väldigt mysigt!

Idag vakna jag upp hos älsklingen redan kl 7.
Medans han steg upp runt 8 så somna jag om till kl 9!
Frukost, kaffe o sedan in till stan på arbetsintervju o vet ni,Jag fick det! Börjar redan imorgon.
Så en bra dag.
Väntar nu på att M ska komma o ikväll ska vi hem till Carro o Tobbe för lite grillning! Mysigt.

Puss.
Bild fr. Amsterdam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0