Nyvaken,Huvudvärk och hungrig!

Som jag nämnde i mitt  tidigare blogg inlägg så är jag jätte nöjd med gårdagen, synd att vissa bara stack hem så tidigt de va lite tråkigt.Men vi andra hade kul iaf.
Och som sagt Idioter finns alltid!.

Nu är jag nyvaken har sovit helt okej inatt faktiskt vaknade en gång o mådde ganska illa men de va rätt chill sen ,för jag somnade om ganska snabbt så. Nu har jag lite sådär små huvudvärk bara men de har nog alla som va där igår.
Ne, men du e de snart dags för frukost, kan inte hålla på att ligga och beklaga mig här hur dåligt jag mår/mådde, jag har som sagt bara mig själv att skylla så!.
Hm, vad blir de för frukost idag, ägg macka o fil med äpple, eller kanske något från Elms matlagningsbok eller kanske jag tillomed äter lunch som frukost, tänkte att jag kunde steka hamburgare till brorsan o mej. Jaao jag har en stund till på mig attt bestämma mig för jag orkar inte gå och äta ännu och dessutom pratar jag i telefon just nu också.

Ikväll blir de kolla fotboll, Kalmar FF- Elfsborg, riktigt spännande match, men jag tror dessvärre att Elfsborg kommer att vinna dom har stackare lag och är ett stakare team för tillfället. Men jag hejar ju självklart på Kalmar.
Vi såg ju bara hur bra de gick 2008 SM GULD<3

Bilder från igår kommer i kvällens inlägg!

//Sttiiinnnaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Busy girl ;)

2009-04-21 @ 19:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0