Öland, Hotellfrukost och Falska människor

Härligt att vakna tidigt för en gångs skull. Ställde klockan på nio idag tänkte att jag skulle laga hotellfrukost åt familjen så de blev allt från bacon och äggröra till mackor,fil,frukt,ostbricka ja allt fanns nog med.
Så nu är förhoppningsvis alla mätta och belåtna jag är det årminstonde!.

Idag frammåt 12 tiden blir de förmodligen åka över till öland en sväng , jag behöver nämligen skor och jacka. Vill så himmla gärna ha en svart skinnjacka men dom kostar ju skjortan!.
Få se om jag hittar något billigare alternativ där för här inne i stan har jag nog letat igenom varenda affär.
Skor behöver jag som sagt också, för tillfället har jag bara massa pumps och ballerina så behöver en riktig dojja, vill helst ha vita tyg skor, svarta eller grå är också helt okej!.
Resten av dagen sen går åt till att städa av rummet (igen), jag är nog bäst på att skita ner!, Blir även att hjälpa till med maten hemma sen med.
Vet inte om de blir att träffa någon människa idag, de e sådant som märks.
Skulle bara vara skönt att få vara hemma också vila upp sig nu innan skolan sätter igång igen.
Få ta och Plugga lite sen också , får sluta ligga efter så himla mycket i skolan allt blir bara värre då. men nu men en gång efter lovet ska jag göra alla prov jag missat och ligger efter med. Så jag blir godkänd i alla ämnena(Men de lär jag bli), har ju inte fått några betygsvaningar så!

Påtal om något helt annat, jag är så himla trött på falska människor, människor som tror att dom kan behandla mej hur som helst, de e inte så världen går till fatta de. Och ni verkar inte fatta mitt motto här i livet: Behandla människor så de behandlar dig.
Så behandlar ni mej kasst, får ni skit tillbaka, glöm inte de!.
För de är inte så att jag ska få massa skit på mig och tåla allt.
 Som en kompis bara sa upp vänskapen med mig sådär!, är de inte ganska märkligt?!?, men är de det han/hon vill så visst FINE!, du får som du vill, men kom inte till mig sen om du vill få tillbaka vår vänskap, för den har du redan förstört så vänner kommer vi nog aldrig mer bli, och de är jag mycket ledsen för eftersom jag tyckte du va en urgullig trevlig prick!

Förlåt om jag sitter här och klagar, men jag blir bara så trött, de är faktiskt skönt att få skriva av sig ibland med!. De är sådant som behövs för att människan ska funka!.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0