Skola,Kalas och Suck!

Dagen började som vanligt med skola, började 8.10 och slutade vid 12.. Åkte hem lagade lite mat sedan satte jag mig och kollade på andra avenyn. Spännade avsnitt idag faktiskt.
Tog mig sedan lite tid att plugga på dryckeskunskapen och arbetsmiljön, fattar knappt någonting men de löser sig.
Jag tror jag somnade en stund sedan, va så jävla trött och ledsen på allt bara.
Visst folk ser mig som en glad person som mår skit bra, men de gör jag inte innerst inne jag mår skit är olyckligt kär och allt e bara helt mega jobbigt!.
De e liksom: your the one i want you make me more then happy .
Ne ska inte sitta här o klaga på mitt liv, de blir inte bättre då. De är bara att forsätta le och hålla humöret uppe någon gång blir de väl bra förhoppningsvis!.

Annars bestod skoldagen av att jag fick blickar av en som betydde ungefär såhär: (vad gör du här ditt fula as jag hatar dej) ungefär så ja. Men jag orkar inte tjabba så jag igronerar de.

Va på kalas idag också, En kompis till mamma och pappa fyllde år så jag hängde med för att få lite tårta och den va riktigt god. Sedan hade han vi va hos även en vin kyl som jag typ blev förälskad i och har bestämmt mig för att köpa en sådan när jag flyttar hemifrån den kostar bara 2500:- inte så farligt för en vinkyl faktiskt!.
Men de gäller att jobba ihop de där pengarna.

Juste kom just på att jag har bara 2 lektioner imorgon så slutar tidigt. As härligt!.
Har sovmorgon till 10 också så det blir väl att jag sitter uppe en liten stund till och snart ska jag springa ner och hämta kvällsmat.

//Sttina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0