Sweet Dreams!

T.Y.P.I.S.K.T! säger jag bara.. Dom ringde från Stadshotellet nu i eftermiddag och undrade om jag kunde komma in och jobba imorgon.
Visst gutt som faan att tjäna ihop lite pengar men jobbigt att gå upp så tidigt för då måste jag sova typ nu snart mycket segt ska jag säga er.

Nu ikväll har jag bara varit hemma har tagit de lungt kollat på Robinson med Mamma och bakade chokladbollar som blev rätt så väldigt mycket misslyckade kan jag säga er, råkade nog har i för mycket socker.
Men dom va helt ätbara åtminstonde.
Som sagt ska jag sova snart men funderar på att sitta uppe en stund till för att snacka med folket på datorn.

Jag säger bara: jagÄrSåSjukligtNöjdMedBilderna...KameranÄlskadeMigIdag =) hehe
GODNATT<3.


JagÖnskar<3



                                                            Tkt denna bilden passade till en godnatt text!.

Kommentarer
Postat av: therese

snyggstina!

jag bah undrar en sak, vem är dt du gillar ? ;)(a) hihi

2009-04-26 @ 14:01:13
URL: http://ttheresefransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0