Trevlig kväll!

Då får man ta och tacka allt trevligt folk för en jätte trevlig dag/Kväll på Stensö.
Började med att jag o Rebecka stack till Simåne runt 2 tiden, dags att göra sig iordning,Vidare att köpa pizza sedan blev de ta bussen till stensö.
Va Ganska lammt i början med såväl festen satt igång och de kommit lite folk då va de gutt som fan, jag träffade många människor som jag kände oxå mys på de.
Känner att detta får räcka för kvällen jag e verkligen  jätte trött så ska sova nu hade jag tänkt. Man får hoppas att man inte vaknar med värsta Baksmällan imån.

Måste bara tillägga att de finns så många idioter i denna värld. Asså ja undrar hur faan du kunde göra så mot henne?!?,Hon är din FLICKVÄN!......

 Bilder från kvällen kommer imån, de kan jag lova er.

Godnatt /Sttiina

Kommentarer
Postat av: Lisen

suck, vad har han nu gjort?

2009-04-16 @ 14:14:04
URL: http://baralisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0