Tandsmycke,Smörgåstårta och Kärlek!

Dagen har varit lugn, har hjälpt till en massa hemma. Tänkte att jag skulle vara lite snäll så började med att när jag kom hem från tandläkaren plockade jag lite på rummet samtidigt jag lyssnade till musik på Sportify.
Mamma slutade vid 13.30 så vid 2 tiden gjorde jag fattiga riddare, skrev en handla lista och letade recept vad vi ska äta för mat i helgen!. Blev ganska nöjd med resultatet..
Helgens Meny blev:
Fredag: Smörgåstårta
Lördag: Pommes,Bearnaisesås och Keftedes(För er som inte vet vad de är så är de grekiska biffar)
Söndag: Kyckling med Curry ( Recept från Elms Matlagningsbok)

Skjutsade in brorsan till stan han ska tydligen festa ikväll (jag= avundsjuk), bråkade lite i bilen om vilken musik vi skulle lyssna på, men men jag fick ge mej tillslut, så de blev att vi fick lyssna lite på varje, bra beslut då fick alla som de ville!.
Men i alla fall, mamma och jag åkte till ica helg- handlade lite de gick hyffsat snabbt eftersom vi va två och hjälptes åt.
Lagade maten!.
Pappa klippte gräset när han kom hem efter de va de dags att äta. De va riktigt mums. Ni se bilden på smörgåstårtan jag gjorde här nedan.

Nu blir de chilla framför tv:n ikväll med familjen och kolla på så ska de låta, Massor med Mys på de.
Här nedan kommer bilder från dagens händelser!.

Ska jag vara helt ärlig saknar jag kärleken en massor=/ </3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0