Kalmar FF upp i topp och jaaag ledig....

Kalmar FF spelade mot Elfsborg igår och vann med 3-1, vilket betyder att dom går upp i serieledning.
Den menningen hörde jag nog 78 gånger idag på radion. Alltså dom kör nyheterna alldelles för ofta på radion....Men de va ändå gutt att höra för nu jäklar tar dom guld i år igen, JAG LOVAR.

Nog om fotboll.....

Idag är jag hur glad som helst för nu är jag ledig i 2 dagar, visst de är inte så värst länge men de känns gutt som faaan, eftersom jag inte varit ledig på hur länge som helst.
Ikväll bär de nog över till Ön o blir nog att jag stannar där till imon =).

Nää nu har jag inte tid att skriva mer mamma ropar att maten e klar så bäst jag springer ner och käkar en biit mat xD

Och glöm inte: En känsla dyker upp.... ;) hahaha



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sjukt söt du var :)

2009-08-24 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0