Knepig sitaution?

Jag trivs inte med sitautionen som där är nu, men de är nog de bästa alternativet ändå tyvärr.
Jag vill vara lycklig, jag vill vara massa lycklig med dig. Men för att  få dej att känna likadant om du någon gång kommer göra de ens så måste vi ge allt lite tid.
Nu är jag allt annat än lycklig, nu e jag jätte ledsen över att de ska behöva vara såhär men jag fåår inte deppa ihop igen de blir inte bara jobbigt för mig utan för alla runt omkring mej också.
Jag får tänka framåt o hoppas påå de bästa..

Men jag säger bara.......

Man märker inte de underbara förrens man mist de, Så tänk er för!
Va rädda om personen ni tycker om allt kan bara försvinna eller vända över en dag.



                                                                                                                                                              Jaag tänker inte ge upp hoppet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0