3:e Advent!

Ja som sagt 3:e advent idag då.
Rätt chill faktiskt, för snart är julafton, dit längtar jag väldigt mkt till ska jag säga.PAKET!.(Oj lite konstig svenska där ja. Men som sagt Ingela"Min svenska lärare" tkr ju att jag inte kan svenska:S).Moget liksom!.Äsch skit samma.

Dagen har bestått av först jobb 05.30-13.30 med Jonna, hade riktigt lugn dag på jobbet, skönt va de.
Efter blev de möta upp A, så han följde med mig hem en stund innan han skulle på kalas i Borgholm. Vi hade lite "seriöst snack" vilket va väldigt nödvändigt att ha, för va en hel del grejer som vi behövde prata om. Så nu är de gjort.
De värsta är att veta om att vi inte har ngt gemensamt intresse. De är ngt som bekymmrar oss båda en hel del. Men vi ska försöka göra de bästa av sitautionen sen får vi se vad som händer.
För jag tycker om honom så sjukt mkt så vill bara att de ska funka.

Ne nu ska jag fortsätta och göra lite skolarbete.
//S

(Skriven igår, Uppdaterad idag 14/12).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0