Alla dessa förvirrande ting.

Funderar, Funderar en massa. Har funderat hela dagen!.
Jag vet inte redigt vad jag ska ta mig till eller vad jag ska göra?.
Jag är så trött på skolan, o de leder till att jag blir trött på allt o alla, liksom känns som jag ger upp allting pga av att de skiter sig där hela tiden.
Helt ärligt så vet jag inte om jag orkar, Jag tänker inte!, Aldrig i hela mitt jävla liv att jag sätter mig och gör om hela jävla nationella provet i engelska.
Jag vet att jag kommer få IG i både Läs och Hörförståelsen, för jag e kass i engelska och de vet jag mycket väl om.Jag svarade inte på någonting typ och svårt så in i bomben va de.
Imorgon...Har vi sista delen som är den muntliga. Känns som om jag lika gärna kan skita i den delen också. Menar jag kommer ändå sitta där tyst som ett jävla fåån, Och ingen vill göra den delen med mig heller för dom vet hur kass jag är. De andra i klassen är skit duktiga jämnfört med mig.
Och de är inte så jäkla kul att veta om att ingen vill göra den muntliga med mig pga av att jag är så pass kass som jag är.
Jag vill inte gå ut med ett IG, men känns som om de kommer bli så iaf. Jag kommer inte klara engelska B kursen den är alldelles för svår för mig, o inriktad åt dom som kan Engelska väldigt bra.

Får se hur jag gör. Ska snacka med min mentor imorgon, för såhär orkar jag faan inte ha de längre!.
Den där jävla engelska får miig att bli såå förbannat trött på livet.Orkar jag verkligen mer?. The big question!. O svaret vet bara jag. Återstår att se......

Kommentarer
Postat av: Simone

Men hjärtat då, hade jag vetat att du kände så hade jag lätt velat vara med dig :O. Jag tycker inte du är dålig så sluta <33

2009-12-10 @ 16:20:12
URL: http://simooneee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman. Sluta. jag vet att jag e dålig:) så e de bara, alla kan vi inte vara bra på engelska:)

2009-12-10 @ 18:13:42
Postat av: FRIDA

Usch vad jobbigt :( men jag tror absolut att du kan klara det! Du är ju inte en sån som ger upp i första taget, right? :) Det kommer lösa sig på ett eller annat sätt!

2009-12-10 @ 20:21:02
URL: http://freathe.blogg.se/
Postat av: jesper

Du har ju lärt dig svenska?:) Då kan du lära dig engelska oxå, jag tror på dig! Du få läsa lite engelska böcker och titta på filmer med engelsk undertext. Man få ingenting gratis, det gäller även kunskap!

2009-12-10 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0