Flitigt värre..

Började med att jag stressade upp från sängen idag på morgonen klockan 7 och bussen gick vid halv 8.
När vi kom till skolan visade det säg att vi inte hade behövt gå på lektionen, så all denna stress på morgonen va helt o hållet i onödan.Suck.
Men de gjorde inget!..
För istället för att åka hem med en gång satte jag,kicki,pernilla och Sara oss i en datasal och lyssnade på årets julradio o annan julmusik:).Sen bestämmde jag mig för att fråga pappa om vi skulle luncha och givetvis ville han de.
Men klockan va ju som sagt bara 9 typ så vad skulle jag göra tills halv 12, Jo jag hörde av mig till A, så umgicks med hnm en stund:) Mycket trevligt.Som alltid.

Nu blir de gymmet med Jonna snart.
Hm, vad ska man träna idag?, får bli lite av varje. Bäst resultat då:).


A, Jag tkr om dej<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0