Isprinsessa!

Skola idag.
Rätt chill faktiskt för vi slutade redan vid 11 typ, kom inte riktigt ihåg men någon gång där.
Efter blev de in till stan och köpa pirog samt aftonbladet så jag hade något att göra på bussen.
Om ni vill veta så HATAR jag att åka buss!, de tar typ tusen år.

Mer har jag inte gjort tror jag inte iaf.
eller jo... jag har fått reda på att jag fått APU plats i Göteborg, Awsiii vad glad jag e pidiwii:).
Nee nu ska jag inte vara så osocial mot A xD. För jag e en snäll människa!.
Ni kanske får ett längre inlägg senare:).

Puss Gullisar:)

Btw, Jag är en ISPRINSESSA!. Tro de eller ej. Men bara om jag själv får välja:D.PIHIHIH.....JUSTE på tal om PHIHIH...Kom jag o tänka på att Nalle Puh!.:D..Han e söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0