Löööööön!

15 december , snart jullov, snart julafton Jippi!.
Idag har jag varit ledig från skolan så har varit inne i staden hela dagen och köpt julklappar till folket jag hade kvar att köpa till.
Har bara Farfar,Jonna och Carro kvar nu. För idag köpte jag till Simåne,Sara,Bx,Elin, Farbror och bror. Blev mycket nöjd med mina köp. Mest nöjd blev jag med Saras,Simånes,Bx:S och Elins. Hittade verkligen de perfekta grejerna:D.
Nu har jag inte tid att skriva ett längre inlägg för nu blir de färga håret och Plugg.

//S

Kommentarer
Postat av: tess

jag trodde vi skulle köpa juklappar till varann ?

2009-12-15 @ 23:19:27
Postat av: Stina

Hahha oh glömde att jag klöpt till dej redan, I Sthlm(A) sry!

2009-12-16 @ 08:01:45
Postat av: tess

hehe okej ;)

2009-12-16 @ 16:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0