Mkt!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men har inte riktigt haft tid:).
Här kmr en liten sammanfattning från Juldagen- Idag.


Juldagen: Böjade med Jobb, va mkt trevligt alla va så glada och trevliga, de va till o med en gäst som sa till mig, "De är inte ofta man ser glada ungdomar nu för tiden, men du skiner ju som solen". Tack så mycket de värmde:). Sedan blev de hem, ha eftermiddags/Kvällsmys med mat o så med familjen.
Klockan 8 blev de åka till staden o utgång med de bästaste , va mkt lyckat så tack alla underbaringar:)<3. Tillslut innan vi  skulle åka hem blev de fyllemat på Corner:).

Annandagen: Blev gå upp rätt tidigt, sedan blev de åka till karlskrona o hälsa på Kusinerna vilket va mkt mkt trevligt.Vi spenderade hela dagen där med familj o släkt.

Söndagen: Jobb på morgonen gick galant. Sedan blev de hämta upp Anton o vidare med Anton inkl. familjen till Farmor o Farfar på julmat o så.
Kvällen o natten(Tills jag somnade) spenderades med min Älskling.

Måndag: Vaknade brevid älsklingen vid halv 1 tiden ungefär, sedan blev de gå upp käka frukost o in till stan för att kolla mellandagsrean. Hittade åtminstonde ett par vantar o ett linne.
Vidare hem till älsk där vi tog de chill o åt en bit mat.

Nu sitter jag här ska snart sova för imon blir de staden samt modehuset med mamsen.
Shopping till 100% imon.

/S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0