Paket och .....

Dagen har bestått av att jag har sovit, varit i stan bytt paket med mina vänner, Fick: Lösögonfransar,2 armband, 2 örhängen,ögonskugga,string,hårband med rosett,nageldekorationer och en ring.
Mötte även A , Fick ett litet fint brev som jag inte får läsa förrens julafton. Gosiigt:).
Mamma hämtade upp mig vid 3 tiden, vi åkte och tog in posten hos en jobba kompis till mamma som är bortrest, vidare för att hämta upp bror o jesper som varit på systemet.
Kom hem för bara en liten stund sedan, snart blir de kolla ett avsnitt av hollywoodfruar,sedan klä julgranen med familjen efter de lite gosigt familjemys:)!.

Nä ska hinna baka lite nu innan också, så hinner inte skriva mer nu.


Lita aldrig på dem man tror att man kan lita mest på!.
De är ett tips från mig till er!.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0