Snööön är gos!

Ja då har de börjat snöa igen då.
Rätt okej faktiskt för snöö är väldigt gosigt, eller ja ibland iaf.Idag är en sådan dag jag tycker den är det.
Nu närmar det sig julafton med stormsteg redan 22 december idag, snart den 23 .
Idag har jag sovit, varit i stan med mammsen och fixat ett par julklappar, Julhandlat,Julbakat och hunnit med att kolla på "Anna Ankas Jul".
Rätt okej dag, en sak som inte är lika skoj är att jag har inte hunnit träffa min sockertopp idag"snyft".
kanske hinner en stund imorgon efter att jag träffat mina älskade vänner och vi har bytt julisklappar med varandra, är mycket förväntansfull vad man får för skojsigt.

Ja nu orkar jag inte skriva en rad till.
Men ha en bra dag, så skriver jag o berättar vad jag fick imon av mina vänner:).

//S



Du är de bästa som hänt miig<3


Kommentarer
Postat av: A

pusss på den bästa tjejen i mitt liv <3

2009-12-22 @ 22:16:24
Postat av: Stiina

Och massa pussa tbx på dej min poojk<3:)

2009-12-22 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0